Plan Wsparcia i Aktualizacji Oprogramowania (SUSP)
Software Upgrade and Suport Plan
Lenel zapewnia usprawniony SUSP dla OnGuard’a i samodzielnych użytkowników wideo. Bazując na informacjach zwrotnych od użytkowników, opracowuje nowe rozwiązania, będące bardziej ekonomiczne, prostsze w obsłudze, ale niosące ze sobą więcej korzyści, co napewno zostanie przez Państwa docenione.
Korzyści Programu
- Uproszczone: wycena, zamawianie i administracja
- Wielopoziomowa wycena czytników prowadzi do zmniejszenia kosztów
- Optymalizacja opłat wsparcia serwera
- Niższe koszty dla systemów OnGuard ADV, PRO i ENT
- Wsparcie testów systemów dla uwzględnionych serwerów
- Koszt kanału wideo jest znacząco niższy od średniej rynkowej
Standardowe Korzyści
- Umożliwia certyfikowanym sprzedawcą (VAR Value Added Resellers) Lenel na kontakt z zespołem Wsparcia Technicznego Lenel (podczas godzin pracy biura) w celu pomocy przy rozwiązywaniu technicznego problemu
- Dzięki zaawansowanym możliwością zdalnego rozwiązywaniu problemów przyśpiesza się czas działania.
- Nielimitowany dostęp do najnowszych wersji i aktualizacji OnGuard, podczas trwania Planu Wsparcia SUSP
- Plan Wsparcia może posłużyć jako pewnego rodzaju “polisa ubezpieczeniowa” w razie takiej potrzeby
- Szybkie odpowiedzi na ogólne pytania o oprogramowanie i funkcjonalność
- Wsparcie podczas instalacji i konfiguracji
- Rozwiązywanie problemów, weryfikacja defektów i wsparcie naglących napraw
- Pomoc ze zintegrowaniem oprogramowania trzecich firm w celu maksymalizacji możliwości OnGuard
- Pomoc przez zdalną kontrolę możliwa dla przyspieszonych (tymczasowych?) rozwiązań problemu
Rozszerzone Opcje Wsparcia
(wymaga ważnego Planu Wsparcia SUSP)
- Bezpośredni Plan Wsparcia dla OnGuard System User – Pozwala certyfikowanym użytkownikom systemu OnGuard na kontakt z Technicznym Wsparciem Lenel (podczas godzin pracy biura) w przypadku standardowej technicznej pomocy bez wymaganej obecności przedstawiciela VAR.
- OnGuard Value Added Reseller Emergency Technical Support – Pozwala certyfikowanym VAR’om na kontakt z zespołem Technicznego Wsparcia Lenel (dostępnym 24/7, łącznie ze świętami)
- Wsparcie rozwiązań Niestandardowych – Umożliwia VAR’om na zaawansowane (poziom 2) techniczne wsparcie dla wszelkich problemów wynikających z niestandardowej integracji opracowanej i wdrożonej przez Lenel Custom Solutions. Dodatkowo, wszystkie integracje przeprowadzone podczas Plany Wsparcia SUSP będą testowane, żeby zapewnić kompatybilność. (wymagane jest wcześniejsze powiadomienie o zmianie).
Zapraszamy do zapoznania się również z innym opcjami systemu
Lenel
Firma KARO Karlicki Sp. z o.o. oferuje Państwu swoją pomoc na każdym etapie realizacji Systemów Lenel i wdrażania programu SUSP, począwszy od wstępnej analizy sytuacji, poprzez tworzenie koncepcji, etap projektowania, kompletacji sprzętu, instalacji i uruchomienia systemu, a także jego eksploatacji i konserwacji. Wykonujemy kosztorysy na potrzeby kalkulacji budżetowych.
Podejmujemy się także konserwacji istniejących już systemów.
Nasi pracownicy dysponują zarówno odpowiednią wiedzą jak i wymaganymi uprawnieniami.
Zapraszamy do współpracy.