OnGuard® to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania gośćmi, które zapewnia łatwość obsługi, zwiększoną mobilność i płynną integrację z wieloma urządzeniami i aplikacjami, od urządzeń mobilnych po komputery stacjonarne.
Jest to wygodne rozwiązanie do zarządzania gośćmi, oferuje wiele udogodnień dla odwiedzających: samoobsługa, pełna obsługa z wcześniejszą rejestracją oraz pełna obsługa w recepcji bez wstępnej rejestracji. Razem stanowią wachlarz przyjaznych dla użytkownika rozwiązań dostania się do budynku.
OnGuard Visitor Management oferuje trzy różne sposoby na przejście procesu weryfikacji przed wejściem do budynku, odwiedzający mogą wybrać dowolną z dostępnych dróg OnGuard:
Opcja samoobsługi dla odwiedzających opiera się na aplikacji mobilnej OnGuard Visitor Self Service (VSS), działającej na iPadzie w recepcji. W połączeniu z funkcją „Host a Visitor” (CSS) OnGuard Cardholder Self Service (CSS), która umożliwia pracownikowi być „gospodarzem” i wstępnie zarejestrować gościa, zapewnia płynny proces wizyty, wymagający niewielkiej interakcji z pracownikiem recepcji lub wręcz jej braku podczas odprawy gości. VSS z obsługą urządzeń mobilnych i Internetu usprawnia i upraszcza proces zarządzania użytkownikami.
Opcja zarządzania wizytami przy użyciu OnGuard Visitor, zapewnia wygodną obsługę w recepcji. Pracownik recepcji może dostarczyć dokumenty rejestracyjne do zatwierdzenia, zrobić zdjęcie, wydrukować i odebrać przepustkę gościa, skontaktować się z organizatorem spotkania lub towarzyszyć gościowi podczas spotkania. Ponieważ usługa Visitor może być obsługiwana przy dostępie do Internetu i urządzeń mobilnych, opiekun lub inny użytkownik związany ze zdarzeniem spotkania może swobodnie wyjść i przywitać gości twarzą w twarz z tabletem (do rejestracji) w dłoni. Umożliwia to pracownikowi kontakt z gośćmi w mniej formalny, bardziej osobisty sposób.
Opcja zarządzania wizytami przy użyciu OnGuard Visitor, zapewnia wygodną obsługę w recepcji. Pracownik recepcji może dostarczyć dokumenty rejestracyjne do zatwierdzenia, zrobić zdjęcie, wydrukować i odebrać przepustkę gościa, skontaktować się z organizatorem spotkania lub towarzyszyć gościowi podczas spotkania. Usługa Visitor podłączona do systemu umożliwia pracownikowi recepcji wprowadzenie danych o odwiedzającym do systemu lub powiadomienie gospodarza spotkania. Chociaż gość nie zarejestrował się wcześniej, opiekun lub gospodarz spotkania jest w stanie wprowadzić wszystkie istotne informacje i skutecznie odprawić gościa, przy użyciu odpowiedniej aplikacji.
Firma KARO Karlicki Sp. z o.o. oferuje Państwu swoją pomoc na każdym etapie wdrażania aplikacji Visitor, czy jakiegokolwiek innego systemu Lenel, począwszy od wstępnej analizy sytuacji, poprzez tworzenie koncepcji, etap projektowania, kompletacji sprzętu, instalacji i uruchomienia systemu, a także jego eksploatacji i konserwacji. Wykonujemy kosztorysy na potrzeby kalkulacji budżetowych.Podejmujemy się także konserwacji istniejących już systemów.
Nasi pracownicy dysponują zarówno odpowiednią wiedzą jak i wymaganymi uprawnieniami.
Zapraszamy do współpracy.